Ανακοίνωση

Εξαιτίας των έκτακτων μέτρων λόγω του Κορωνoϊού η ΠΡΙΣΜΑ ΣΕΝΤΕΡ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ Α.Ε. θα δέχεται Πελάτες μόνον για υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους εξής τρόπους:

Σταθερό τηλέφωνο:  25310 72200

Στα κινητά για τεχνική υποστήριξη:

694 298 2229
694 298 2228
694 298 2225

Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα social media

και στο e-mail:komtech@prisma.gr

Τεχνική Υποστήριξη

Μέσα σε ένα πλήρως μηχανογραφημένο και άρτια οργανωμένο περιβάλλον με γνώμονα την πείρα και την εξειδίκευση μας στις υπηρεσίες Πληροφορικής και σε συνδυασμό με την αποδοτικότητα, τη συνέπεια και την εμπιστοσύνη παρέχουμε τις υπηρεσίες μας ώστε να κρατάμε τους πελάτες μας πλήρως καλυμμένους σχετικά με τη λειτουργία των συστημάτων πληροφορικής.

Το Τμήμα Υποστήριξης ασχολείται με όλο το φάσμα των προϊόντων τεχνολογίας και έχει ως στόχο την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη μέσα από ένα σύνολο υπηρεσιών σχεδιασμένων και ανεπτυγμένων με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του.

Η Prisma Center εγγυάται την αδιάλειπτη και ποιοτική παροχή υπηρεσιών Πληροφορικής στους πελάτες της.

Δικτυακές Υπηρεσίες

  • Ολοκληρωμένος δικτυακός σχεδιασμός
  • Εγκατάσταση δικτύου (χαλκού και οπτικών ινών)
  • Πιστοποίηση δικτύου (χαλκού και οπτικών ινών)
  • Συνδέσεις Internet/Load Balancing /FaiI over
  • Ασύρματη δικτύωση/Δίκτυα Mesh
  • Έξυπνα συστήματα παρακολούθησης χώρου με πρόσβαση από μακριά
  • Τηλεφωνικά κέντρα με υποστήριξη Voice Over IP

Υπηρεσίες Backup

  • Ολοκληρωμένος σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικασιών backup
  • Disaster Recovery

Hardware Support

  • Υποστήριξη Servers / Workstations /Route
  • Εξειδικευμένο Service προϊόντων Apple
  • Επισκευές smart phones, tablets, laptops desktops
  • Αναβαθμίσεις - Εγκαταστάσεις λειτουργικού και εφαρμογών σε smart phones, tablets